aussieanne.reismee.nl

En door!

Howdy!

Dat is een tijd geleden.. ruim 3 maanden verder op de farm, heb ik mijn 88 dagen bij elkaar. Daarmee kan ik dus een 2e jaars visum aanvragen.

Het was het absoluut waard om hier wat langer te blijven. Ik werk met fijne collega’s en krijg het steeds meer onder knie, wat het werk leuker maakt! De werkzaamheden zijn nog steeds het zelfde. De ene dag zit je 6 uur lang op een paard vee te drijven, en de andere sta je hekken te repareren. Het is veelzijdig en iedere dag is anders.

Ruim 3 maanden voor de zelfde werkgever, maar op 4 verschillende plekken. Het landgoed dat hij heeft is zo groot ik 4 keer verhuisd ben. Van een luxe huis met woonkamer, naar een slaapzak onder de sterren en koken op een kampvuur. Ook het primitieve beviel me goed. Een aantal weken door gebracht in de echte middle of nowhere, geen verbinding, elektriciteit, huis, keuken of slaapkamer. Voor warm water moesten we ook een vuur maken om het op te stoken.


Ik heb dus volop genoten van de outback, en heb al die tijd als een cowgirl mogen leven! Ik heb zelfs het slachten van een koe gezien! Het was allemaal een geweldige ervaring, maar ik ben hier niet gekomen om te werken. Duuuuusss het is tijd om verder te reizen. Vanaf Mount Isa pak ik de bus naar Townsville, om vanaf daar naar Melbourne te vliegen.


Nu ik weer alleen ben besef ik dat het wel lekker is om geen mensen om je heen te hebben. Na al die tijd 24/7 altijd je collega’s om je heen te hebben is het wel fijn om me weer even terug te kunnen trekken en heb ik dus tijd om jullie weer op de hoogte te brengen! Een paar dagen doorbrengen zonder sociaal te hoeven zijn is toch ook wel lekker haha!

1 september land ik in Melbourne. Na een paar dagen vertrek ik met een andere Nederlandse meid voor een roadtrip met als eindbestemming Darwin. Tenminste, dat is het plan, we zien wel hoe ver we komen. Tijd voor weer een nieuw hoofdstuk in dit avontuur! Daarna zal ik waarschijnlijk mijn reis vervolgen naar Nieuw Zeeland. Maar dat zal nog wel even duren.


Sorry dat het allemaal zo lang geduurd heeft, ik was te druk met plezier maken! ?

See ya!


Reacties

Reacties

claudia

Hoi grote nicht, fijn weer wat van je te horen! Wat maak je veel mee daar. Veel plezier op je verdere reis! X Claudia

Corina v Dijk

Hey wat spannend weer allemaal. Have fun en we wachten weer op een nieuw verhaal.

Christien

Goede reis en dat je maar weer een hoop mooie dingen mag zien ?!!!

Jacqueline en Kees

Hi wat leuk weer van je te horen! Klinkt als een bijzondere ervaring! Zo’n totaal andere way of life! Lijkt ons fantastisch!
Benieuwd naar het vervolg! Veel liefs

claudia

Prachtige foto's!

Caroline

Hey meis, fijn om weer wat van je te lezen? fijn dat je zo geniet.
Succes met je nieuwe avontuur en we wachten weer vol verwachting op nieuwe verhalen en foto’s.
Dikke kus uit Amerongen ???❤️

Anita

Heej nichtje van me, wat een prachtige wereld "schets" jij ons zeg!! Bij alles wat je meemaakt zal je bést wel eens even naar jezelf staan kijken omdat je niét wist dat je dat òòk in je had (en ja....ook schrijven dus ;-) . Geniet lekker door, er is niemand die dat je ooit af kan pakken. En schrijf ons ook, dan genieten wij een klein stukje mee!! En voorzichtig, Kusjes van auntie xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active