aussieanne.reismee.nl

De eerste dagen..

Hi mates,


Na een afscheid (dat ik een beetje onderschat had) stapte ik 4 dagen geleden in het vliegtuig om de andere kant van de wereld te bekijken. De reis was lang, maar redelijk comfortabel. Jammer dat er een stuk of 8 baby’s aan boort waren, maar ook dat went na 20 uur in een vliegtuig. Aangekomen in Brisbane werden we direct opgehaald en op de bus richting het Hostel gezet. Een busreis van 2,5 uur... Echter erg vermakelijk vanwege mooie uitzichten, en het besef dat het avontuur begonnen is!

In de bus werd er al makkelijk contact gemaakt met mede reizigers. Ieder een andere cultuur, een ander verhaal, andere plannen. Iedereen is zo open en vriendelijk hier. En dat maakt de sfeer in het land fantastisch!

Aangekomen in het hostel hadden we allemaal het zelfde idee; omkleden, en de zee in. Wat natuurlijk heerlijk is na een reis van ca. 25 uur. Het hostel is erg mooi en gezellig. Er is hier veel jeugd en de omgeving is prachtig!

Vamorgen heb ik gesproken met VisitOz.. deze organisatie gaat voor een baan zorgen. Na al mijn gegevens, voorkeuren en ‘skills’ te hebben besproken, kreeg ik een positieve en enthousiaste reactie. Hierdoor ben ik nog zekerder van een baan met de echte “outback experience“. Maandag begint de trainingsweek, weer iets om naar uit te kijken!

Het strand is erg mooi, maar vandaag heb ik nog iets veel mooiers gezien! Nee, geen Koala helaas... Maar we zijn gaan wandelen in “Noosa National Park”! Een pittige wandeling omhoog, maar we werden beloond met mooi uitzicht over Noosa!

Er is nog zo veel meer te zien in dit land, en ik kan niet wachten! In ieder geval heb ik de afgelopen dagen al een beetje kennis kunnen maken. So far so good dus!


Reacties

Reacties

Caroline

Lieverd fijn dat de reis goed is gegaan. Ga heerlijk genieten van je avontuur, wij gaan hier uit amerongen mee genieten van je verhalen en foto’s.
Liefs Gerard en Caroline

Christien

Heerlijk te horen dat je zo enthousiast bent ?!!!! Afscheid nemen was niet leuk maar is zo vergeten als je het maar naar je zin hebt!!! We zijn heel benieuwd naar het vervolg van je reis ?

Kim

Fijn om te lezen dat je hebt genoten van je eerste dagen! Ik ben benieuwd naar je toekomstige job. Je ben te een topper. Dikke knuffel xx

claudia

Wat fijn dat de eerste dagen goed zijn bevallen. Heel leuk dat we mee mogen reizen. Geniet ervan! X Claudia

Corina

Wat leuk....toch een blog. Ik volg je graag ? Leuk te lezen dat je reis goed is verlopen en dat het mooi is daar. We kijken uit naar je volgende verhaal. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active